Reklamacje

Składając reklamację na zakupiony towar, który okazał się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem kupujący ma prawo skorzystać z następujących możliwości: żądać usunięcia wady, wymiany towaru na wolny od wad lub obniżenia ceny.

Zachęcamy do skorzystania z gotowego formularza reklamacji (POBIERZ)

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. Ewentualny brak ustosunkowania się do reklamacji w powyższym terminie, będzie oznaczał uznanie jej za uzasadnioną.

Reklamacja w przypadku uszkodzenia towaru w transporcie:

Przed odebraniem przesyłki ZAWSZE należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy zamówiony produkt nosi znamiona uszkodzenia należy przesyłki NIE PRZYJMOWAĆ i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się z Mia Moda w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu telefonicznego: +48 539 818 818. Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów